été

 


Kommentarer
Postat av: Becky

Du har verkligen underbart hår! Hur har du fått så långt & fint? Stylar du det på nått speciellt sätt, eller hur fixar du det?



ÄLSKAR även dina fräknar. Är så AVUNDSSJUK, du har ju allt! Håret, fräknarna, kläderna! :D Hahah



Var brukar du förresten köpa dina kläder?

Kram på dig.

2010-07-26 @ 21:58:18
Postat av: Claudia

ohh great style.. like it with the little white socks!



xoxo cla

www.cla-sib.blogspot.com

2010-07-27 @ 10:29:45
URL: http://www.cla-sib.blogspot.com
Postat av: PELELLEL

ahtacK! nu blev jag fedt glad! ehmm jag har la sparat rätt länge, sen är det la generna som har givit mig mitt typ halvlockiga hår! men jag brukar faktiskt duscha mitt hår upp och ner för då får det mer volym sen låter jag det torka ett tag, när det är halvtorkat brukar jag ta det sista med hårförn också upp och ner, då bler det fedt bra! sen är det klart! kläderna köper jag lite här och var, mycket secondhand typ, annars på pub, mathilde, urbanoutfiters, topshop men som sagt det mesta är nog secondhand,,,, du äe bussig!

2010-07-27 @ 21:50:54
URL: http://pelleobjornen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0